Jump to content
Gerard Butler GALS

Ballerina

Members
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ballerina

  1. OMG...are my eyes deceiving me or do I see an outline of something ...Wow...I always knew Gerry had to be...(clears throat) privledged in more ways than one!!! LOL! Gutter!!!
  2. Oh good Lord...he looks absolutely gorgeous! This definately would make me into an alcoholic....at the bar...every night!!!
  3. Girl, great minds think alike!!! I was thinking the same thing....Dang those thighs...mmmmmmmmmmmm! So Yummy!!!
  4. Okay this pisses me off...he is damn sexy as hell and not even slightly overweight! He looks fabulous..these frikin' people all have body image problems! Gerry is perfection...hands down! They all are haters and just jealous of his overall charm and charisma! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Hugs and Kisses, Love, Elizabeth
  5. Well my dreams about Gerry are always sweet and sexy! He's always kissing my hand or neck and looking into my eyes with those soulful eyes. Needless to say somehow my clothes are off and so are his and we are in the heat of passion ......then dang it I wake up!!!! Shoot...one heck of a wet dream..!!!!!! Love when then happen I tell ya!! Love, Elizabeth
  6. Hello Darlings... I'm not sure if you all have seen these, but I just wanted to share these with anyone that has not seen them yet......Totally Sexy!! Dang!!! He just keeps getting better and better...Whewww!!! HOT HOT HOT!!! Blessings and love, Elizabeth Note: These have been added to the Gallery...they are NOT to be referred to as MH as they were in neither the magazine nor on-line. See post here
  7. Hello Keiko!!! Thank you so very much for that wonderful video clip of Gerry! I'm so glad that you were able to see him. I bet he was even more handsome in person! P.S. I love you is a fantastic movie and I'm sure that you enjoyed it as well! Hope that you and well and safe especially since I heard about the terrible earthquake! Take care my Dear! Blessings and much love from North Carolina, USA!!! Love, Elizabeth
  8. Oh thank you so much for sharing this clip. I love to see Gerry cutting up and being witty! That smile and laughter is so contagious! Love him!!!!
  9. NanLynn Darling you and I notice the same things. I also have recently noticed the sad eyes, even when he is smiling! Bless his heart, I'm sure all this paparazzi stuff is really wearing on him. I sure hope that our sweet Gerry smiles again with smiling eyes real soon! I hope that he takes a nice long break to rest and relax too....he sure has been running around a lot lately and I just worry about his health. Blessings and love, Elizabeth
  10. Oh Gawd, I just love him!!!! What a Cutie Patootie!!! I'm sure that he is an absolute blast to hang out with! Can't wait to see that "A" shot!!!! Hahhahah! Thanks for posting this Darling! Love and Blessings, Elizabeth
  11. Thank you so much for posting this yummy interview! Could anyone be as charming or sexy as our Gerry...nope...he's one of a kind for sure! Ohh I just love him!!! Hugs and kisses, Love you all, Elizabeth
  12. Ballerina

    ~Thank You~

    I would like to thank you all from the bottom of my heart for all your beautiful and heartfelt birthday wishes! You all are lovely and I'm truly blessed to have such sweet friends here on this GB Gals Site! Have a wonderful Labor Day Weekend My Dears! Blessings and much love, ~Elizabeth
  13. OMG...don't even get me started on what I'd want to do with him ...whew!!!!!! Gutter time!!! Thanks Darling for the great find......Phewww!!! What a Sexy Hottie!!! (Whistling....whoooo hooooo!!)
  14. Hello Ladies... I'm not sure if you all have seen these but I just wanted to make sure it was out there for all us to feast our eyes upon!!!! ......LOL!! Have a glorious day my dears!! Blessings and love, ~Elizabeth~ http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...mageID=25535540 http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...mageID=25535541 http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?...mageID=25380171
  15. Oh that was a fantastic interview!!! Thanks for posting it Swannie and yes I agree with you as well....No wonder I love him so...Sighs!!! Thanks again Darling! Love and Blessings, ~Elizabeth~ AKA Ballerina
  16. Well you know what they say the bigger the better. Honey...bigger is always better!! LOL...and in Gerry case...mmmmmmmmmmm..he has no problem! Those nicely filled out legs are killing me....(Whistling!! Dang!) So sexy!
  17. Thanks Chelle!!! Damn Lucky Coke!!!! Hahha! Hugs to you Darling! Love, Elizabeth
  18. If Gerry is in them....I'm there!! So I'm a sure thing...fo' sho!!! LOL!
  19. He just seemed like he was in a big hurry and he was kind enough to sign a few autographs.....he is still such a class act! I especially thought it was so cute of him right after he said "No" to her that he looked straight into the camera and gave a heart-melting smile....aaahhh...it's like he said "But I still love you all!!" What a cutie!! Love you Gerry!!! Hugs, Elizabeth
  20. Hey Girl! April, I assure you Hun that you are not alone! I lent my Gerry movie out once, to one of my co-workers and I did not see it back for at least 2 months. I kept asking her if she has watched it and her response was the annoying"Ummm..not yet". I told myself that I will never ever again lend them out. They're so valuable to me .....I've even considered buying extra copies just in case I ever lose one or if one gets damaged. So Darling...you are not alone!! My advice is NEVER lend them out!!!! I feel like watcing Dear Frankie tonight....one of my top favorites! Love and Blessings, Elizabeth
  21. Hi there April! Girl I so understand this problem! I have battled with this my entire life! It truly is miserable and it can be scary at some points when you can not open your mouth at all! It started for me when I was 15 years old and back then the Doctors always told me that it was just in my mind and that it was growing pains. What a bunche of bull crap!!!!! I understand your pain Darling...are you seeing a doctor?
  22. Thanks Darling...I love the part where Gerry says.."Where's Reverse?"..OMG his beautiful Scottish accent makes me go wild ...Whewww!!! Thanks again!
  23. Girl...that was a great find. I've looked almost everywhere..High and Low to find new pictures and I have never come across this one....My My My he looks gorgeous! Thanks again Sweetie! Blessings and love, Elizabeth
  24. Dear God...he's beautiful!!! !!!! Sting is pretty good looking but Gerry just takes the cake! OMG..totally sexy..(Whistling cat calls!! LOL!) (Sorry for the immature behavior..LOL!) Thanks for posting these Stef!!! You're awesome! Blessings and love, Elizabeth
×
×
  • Create New...