Jump to content
Gerard Butler GALS

Gerrys1PhantomFan

Members
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About Gerrys1PhantomFan

  • Rank
    Gerry's 1st 3AM GAL!!!
  • Birthday 05/09/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    *dreaming*In Gerry's Arms...staring into his eyes...and were beginning to..WHOOPS! Uh Florida..hehehe
  • Interests
    Well above all things my God, Jehovah comes first and then my family.After that GERRY GERRY GERRY!<br /><br />Nationality:Mexican-Native American Indian(witchita Indian to be precise)and loads of other stuff...basically I'm a Heinz 57 variety!!!!<br /><br />Music:Whatever Josh Groban,James Blunt,Rod Stewart and Keith Urban is!lol I am a music junkie so I dabble in most music.But I have me favs(listed above) and I am more of a softy-romantic-mushy song kinda girl,I have old lady taste..."Turn off that Rap-Crap!You kid's these days call that music!!...blah blah blah..."<<<<That's me!lol<br /><br />Fav singers:This is hard but...Josh Groban,Keith Urban,James Blunt,Rod Stewart and oodles of Noodles of others but those are my main men!<br /><br />Fav Actors:Gerard Butler,Gerry Butler,Gerard James Butler,Gerry James Butler,Johnny Depp,Noah Wyle,Goran Visnjic,Jason Statham,Arnold Vosloo,George Eads...tons and tons of others!!!I have a WHOLE harem!!<br /><br />Hobbies:Being on GB.Net,making Gerry fan videos,listening to Music,watching Gerry/Johnny Depp movies,watching my Josh Groban,James Blunt,Keith Urban dvds,MUSIC!!MUSIC!!!MUSIC!!!<br /><br />Passions:Music,songwriting(which I suck at!!),Love and good lookin' men!!!And my mum(She's my everything)<br /><br />Gerry Movies I own:Attila,POTO,One More Kiss,Timeline,Reign of Fire,The Jury,The Cherry Orchard,Tombraider 2:Cradle of life,Dear Frankie....all his NON-Rated R ones that I can get me hands on so far...except "The Miracle Match"..gotta work on that one...lol

Previous Fields

  • Where Are You From?
    United States
  • GALS/PALS Name
    Gerry's Official Wardrobe Mistress,Body Oiler and Butler Brief Distributer GAL
  • 2nd Avatar
    http://i5.photobucket.com/albums/y185/Thefemalephantom/kissavie.gif
  • Trading Card
    http://i5.photobucket.com/albums/y185/Thefemalephantom/0galstradingcardsgerrysphantom2.jpg
  1. SWEET MEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! James Blunt is gonna be on the soundtrack!!I can't believe it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Same Mistake" is an INCREDIBLE and MOVING song!!James is nothing short of brilliant!!!! OOOOOOOOOOOOOoooooo I am sooooooooo excited!!!EEKKKKK!!!! :dance: :dance2:
  2. *blushes* Thank you very much for your kind words and thoughts.I really appreciate get some feedback,especially since its my first song.Thanks for the encouragement and taking the time to not only read it but reply to it!
  3. Alright here's a little prologue to this song,or lyrics I should say.I have wanted to write a song(s) for YEARS and just NEVER could do it!! Well the other day I just started and zoom I wrote one for the very first time EVER!!! Now I have done one parody of a Shania Twain song for the GALS in the past but this song is an original by me.I know its kinda cheesy(well it IS cheesy haha) But most every song sounds cheesy when your reading it..(yes I tell that to comfort myself :laugh4: )I so wish I could have the melody I have in mind for it to be sung to for yall, but alas it tis all in me head!Buggah!!Well I hope you enjoy,I am REALLY nervous about posting it,but I trust yall so....I suckered myself into it!haha P.S.Just as a little side note this song is from personal experience....(okay no I have never HAD a boyfriend or anything(never am that lucky!),its a weird and/or complicated story I should say,but anyhoo,you all get the point I hope...same emotions as if he was one(a boyfriend)....*runs off because of tearing up*) :erikrose: >>>*shakeshead*"Chicks..SO emotional....now where was I..oh yes..I gave you my music,made your song take wing...."*continues singing emotion laden song* Haha..sorry couldn't help myself!*cheesy grin* I Forgot to Forget You: Forgive, I can do Forget,Do I have too? You left,and I cried Your gone now,goodbye But I miss you Boy...I'll miss you They say forgive and forget is the key But hell if that comforts me They say forget him fool He wasn't good enough for you So I just played along Acted fine that your gone but.... (Chorus) I forgot to forget you Guess I'm just playing the fool or its the dreamer in me that still believes your the one Ohhh no its not alright,and its not okay That you left me and I'm alone today..... Forgive,Can you? Forget,Do you want too? When you left,did you cry Or were you fine, to just say goodbye Do you miss me Because I miss you... (Chorus) (Chorus) I guess that's just the part of me playing the fool A Fool for you... Also as another wee sidenote if I could have the melody done up and stuff it would be sung and the music would be in Ballad form.That's how I invision it done out.Just to give you maybe a little more help "hearing" it while reading it!:-)
  4. WOW!WOW!WOW!!!! In the words of Napolean Dynamite....."LUCKY!!!!!" :inlove: :inlove:
  5. OOOOOhhhhhhh!!! I see said the blind man peeing in the wind..its all clear to me now! BTW..I submitted my "Breathe" video and when I submitted it I had a pic to go with it but for some reason it didn't show up...is there anyway I can fix that??? I KNOW I'm being a pain in the butt today!LOL :: :dance:
  6. Ohh....I see!Thanks! BTW..I just tried submitting one of my vids again and it accepted this time but it doesn't work!So you might just have to delete it for me.LOLOL This is a conspiracy I tell you!! Edit: MY GOD you are amazing!!!!LOL Thanks for fixing it!!!You gorgeous genius you!!
  7. Thanks! Just to let you know I have tried to submit my under 10Mb videos myself but it kept saying it already had a video by the same name!I don't understand,I don't see any of my videos in there,so what's the problem. I'm confuzzled.... :poke:
  8. Here's a my very first poem EVER...except for the stupid ones I did in like the second grade!LOL I did this a couple nights ago..not very good but I thought I'd share anyways... "Invisible" Is my pain invisible to you?? Or am I just a good mime?? Imitating someone happy..someone content.... Is that tear invisible to you?? Or do I just look happy?? Like its just a twinkle in my eye... Is that frown invisible to you?? Or do I just look thoughtful?? Like I must be thinking of others less fortunate.... Is the hidden meaning in my words invisible to you?? Or do I just seem distracted in thought?? Like a mindless dreamer... Is my loneliness invisible to you?? Or do I just seem like a loner?? Like I must be most content alone... Is my odd silence invisible to you?? Or do I just seem contemplative?? Like I must be thinking of something deeper... Is all this invisability really invisible to you?? Or is it just easier not to see..not to care?? Well then like the thorn in your flesh I have been, I shall tear myself away and you will heal... And any memory of me will be invisible forever to you... Invisible...yeah sweet miserable invisability......
  9. Stef feel free to upload my vids to the NEW Multimedia section*heavens open up and light shines down*
  10. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Okay now I have DEFINITELY died and gone to GALS Heaven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This is waaaaaaaaaaaaaay more than I could have ever imagine!!!This is sooooooooooooooo awesome!!!!!!!!! THANK YOU!!THANK YOU!!! THANK YOU!!!!!!!!! This site just keeps getting better and better and waaaaay better!!!OKay now I have to go calm down! :push:
  11. Ummmm... black shirt.. yes, definitely.... gahhhhhh! SAME HERE!!! They are all gorgeous but that one in the tight tight polo gets my wheels a turnin'!!!!
  12. OOHHHHHHHH...I totally understand!! Thanks for all you tried to do already! I didn't even know Perrin had found these pics....and here I thought I found them first....*slumps and walks away.. :blue: :depressed: :doof: Oh well that's just my luck!LOLOL
  13. Hello ladies! Just thought I'd share some pics and stuff I stumbled onto! I'm sure most of you have seen these just listed on gb.net,found by me,but I had intended for my GALS to get first look at them before the other tarts,but due to I guess legal things we haven't been able to put them in our gallery yet. ENJOY!!ENJOY!! Here is one article I cut out of my local newspaper about Gerry,it is from the "Hernando Today/Fri.March 11,2005" Gerry Article Also a Dear Frankie review from "STAR Magazine/October 11,2004" Dear Frankie Review NOW FOR THE GOOD STUFF!!!!! Yes Bethy you can freak now!!! His silver seduction is in FULL view!!! AND LET THE DROOL FEST COMMENCE!!!!!
×
×
  • Create New...