Jump to content
Gerard Butler GALS
heISmyGspot

7th ANNUAL FAN CONVENTION IS OPEN!

Recommended Posts

It is with great pleasure that I announce that registration for the 7th Annual Gerard Butler Fan Convention & Charity Gala is now OPEN!

What: SEVENTH Annual Gerard Butler Fan Convention & Charity Gala!

When: June 7th - 9th, 2012

Where: The Fabulous Las Vegas Hotel (formerly the LV Hilton)

Theme? Try this on for size...

Masquerade!

Grinning yellows, spinning reds ...

Masquerade!

Take your fill -

let the CONVENTION spectacle astound you!

:reddeath:

CLICK THE MASK FOR DEETS!

Posted Image

Of course, if ye have any questions, ASK ME!

:pointy::vegasbaby::pointy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

SO damned excited for that theme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannot tell you how sad I am not to be able to be there. However, my revised 4 part book series for Chanson de l'Ange (a Phantom of the Opera themed novel) will be out by then, so perhaps I will donate some copies in my stead. *sniffs hard*

Swannie

Edited by Swansong

Share this post


Link to post
Share on other sites

:omg: Oh, there's NO WAY I'm gonna miss this! :D

:vegasbaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll be there if I have to hitch hike! *Masquerade, paper faces on parade* I already have my mask! WOOT!

Suzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sounds AWESOME!

MASQUERADE Lucky you! :wuv:

Hugs from me :kiss:

Edited by NordicGirl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yay:This is so awesome. I love the MASQUERADE theme. I have my mask, just need a costume.

I am so excited!!! I can't wait to party!

:yay:

Edited by bermos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loving this theme. Can't wait!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OH MY! I am soooo into this! Clearing calendar and writing down dates RIGHT NOW!!!!

YIPPEEE

Jill

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jill, I'm so looking forward to seeing you again, GAL!! I'll be the one behind the mask! LOL!!

Suzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Suzie! I am sooo glad. I'll be the one with the rose! :rose: Irish, YOU out there? You going to come too?

Love ya all!

Jill

Share this post


Link to post
Share on other sites
Can't go will be on my honeymoon. Wish I could go, maybe 2013 :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mask----check.

Costume-----check.

Enthusiasm------check check and check.

Ability to go------ nope. :(

Oh well...have fun!! Maybe some other year..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm registered!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish I could attend,but life is not going so well right now! :( This theme sounds like so much fun! Hope that everyone has a wonderful time!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOT DAMN, I'M THERE THIS YEAR!!!! :)

Edited by Jenny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking forward to seeing you, Jenny!!

Suzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking forward to seeing you, Jenny!!

Suzie

Thanks!! I'll be there the 7th thru the 13th. Was going on the 11th anyway. Just decided to extend it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The countdown begins!!! Warm weather and Gerry!! :pant: Deetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deetz...you are my partner in crime...LOL. Vegas here we come again!!!!!! Edited by Poppy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deetz and Poppy, so glad you are going to be there again!

Sara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love the theme! :reddeath:

Think I might have to try to get away from my summer plays to attend this one! :escape:

Gotta start saving now! :2cents:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holly Save me I'm having reg issues. It doesn't want my money. The site keeps telling me my cart is empty? What's the email addy for registrations so I can paypal the wonga to ya!!

cause it's :partytime: in :vegasbaby:

Snap xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Sara. We look forward to seeing you and all our friends once again. It's amazing the wonderful friendships we have all made over the last seven years. Now, Donna (Deetz) has to get her fractured foot into order and healed by the big Vegas week!

Hugs, Linda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...