Jump to content
Gerard Butler GALS

Merged Picture Threads


Sassy86
 Share

Recommended Posts

The G-Man is such a pimp.

That's why we love him...I think he's trying to hug/grope every woman in the world while he can.

Ummmm you've missed some...over here!!! *waves hands furiously*

I wish to be groped dammit!!! :hissy:

:lol:

ROFLMAO! Me too me too!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

The G-Man is such a pimp.

That's why we love him...I think he's trying to hug/grope every woman in the world while he can.

Ummmm you've missed some...over here!!! *waves hands furiously*

I wish to be groped dammit!!! :hissy:

:lol:

I really need to be groped.

True I want to work with the man, but

I'd really like to be embraced!

It doesn't have to be nasty, a quick hug would

be great, just to be in those arms for moment..

Damnnnnn. :cheeky:

Link to comment
Share on other sites

Here's what the caption said...

"EXCLUSIVE: Gerard Butler proves he's a ladies man

Cheeky British hunk Gerard Butler slips his hand down a mystery woman 's trousers. The Scottish actor, most famous for his role in the film version of 'Phantom of the Opera' was rumoured to be the next James Bond. And he appeared to live up to the standards as he played the ladies man with two women within minutes of each other. Butler spent the afternoon in the Beverly Hills coffee house before heading off to a home in the Hollywood Hills. "

lol. It's so true! :p

Here is the link to the website that posted the pics.

Fotobanka

Link to comment
Share on other sites

HOLY HELL!!!! Where have I been? :conf:

All I can say is:

Gerry Dear: You can fondled my arse any ol' time!!!! Posted Image

I think the man knows when cameras are on him and he loves the rise he knows he will get from the GALS when they see it!!!! :*:

*Butler Briefs to Dr. Em's office STAT!!!*

:drool3: :drool1: :gg1: :gg2: :hot: :hump: :sex: :french:

:hugs:

Dr. Em

Link to comment
Share on other sites

Here's what the caption said...

"EXCLUSIVE: Gerard Butler proves he's a ladies man

Cheeky British hunk Gerard Butler slips his hand down a mystery woman 's trousers. The Scottish actor, most famous for his role in the film version of 'Phantom of the Opera' was rumoured to be the next James Bond. And he appeared to live up to the standards as he played the ladies man with two women within minutes of each other. Butler spent the afternoon in the Beverly Hills coffee house before heading off to a home in the Hollywood Hills. "

lol. It's so true! :p

Here is the link to the website that posted the pics.

Fotobanka

Did you see pics of him with the blonde waitress??? :rolleyes:

That makes 3!!!

Link to comment
Share on other sites

He soooooooooo knows that there is a camera there.

Posted Image

He definately knows they are there from this pic!! He is looking directly at the camera!!!! ;) Gerry: whispering in her ear.....They are looking and taking pictures...so lets give them something to look at!!! :eye:

Link to comment
Share on other sites

I wanna just suck on that exposed part of his neck :tasty: *whistles and sneaks back to Kinks*

Sass

I also think he looks better scruffy.. but I still agree with what you said about his neck... :vamp2:
You 2 have been watching too much Gerracula!
Link to comment
Share on other sites

Hi GALS girls! Well, I fumbled around a bit but I found ya! This is Merle (SFT at GB.net) - and please someone tell me, what does the "Kinks or Vanilla" mean? By the way, LOVE the pics! Later...

Hiya

Please go to the Kinks and Vanilla forum for a complete explanation...with pics! :tasty:

Link to comment
Share on other sites

You 2 have been watching too much Gerracula!

Methinks you protest too much Sarah ;) *coughceilingsexcough*

:D

:red:

Hmm, caught out once again!

Link to comment
Share on other sites

haha very well said Princess! :lol:

he looks so young! it's adorable! :D wait--did I just call him 'adorable'? I meant incredibly drop-dead gerrylicious! :gg2:

Nothing wrong with that Sarah. We're all pretty transparent, seriously, how could anyone resist his undead bimple-bummed goodness?

haha! yes-we are DEFFINETLY transparrent-I mean come on, we're posting ina GALS forum aren't we?
Link to comment
Share on other sites

Nothing wrong with that Sarah. We're all pretty transparent, seriously, how could anyone resist his undead bimple-bummed goodness?

LOL Sassy!

It's not just the bum that gets me...it's the hair, chest, hands, eyes etc etc.

Okay okay, it's the bum!

Link to comment
Share on other sites

Nothing wrong with that Sarah. We're all pretty transparent, seriously, how could anyone resist his undead bimple-bummed goodness?

Damn!

SOMEONE must have had a MUCH better pic of that than I could find...someone who spent more time looking that I did.....(cough-um....can I get that pic?-cough)

Dimples? I think that's gonna require some close...um....inspection.....just to verify....for scientific purposes...of course....

:drool1:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA!! I couldn't resist!

As you can see from this picture, the bimples are located here and here :p

Posted Image

For closer inspection, the zoom and pause buttons on the dvd work wonders :lol:

Sass :eye: has too much time on her hands at the moment

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...