Jump to content
Gerard Butler GALS

GALS/PALS Names


zanyzombie
 Share

Recommended Posts

um,is it okay if i have mine; The Phantom's Angel Of Music?if its not available.i dont know what is available.lol :D

um,is it okay if i have mine; The Phantom's Angel Of Music?if its not available.i dont know what is available.lol :D

Hi! Phantom, :wave:

Can you do me a favor and check over the list on the first post of this thread.

If you don't see it, then, I'll add it for you.

Cheers!

zany

:welcome:

okay i checked the gals name list and i dont see it there.

Thanks! Phantom, :D

okay, I added your GALS name to the list!

Cheers!

zany

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm... May my GALS name be Erik's Teddy Bear, Doll Fixer, Lair Cleaner, Water Filterer, Organ Player, AND Cape Patcher GAL? :D (it's a lot, but the poor guy needs help... literally.)

Edited by Flesh
Link to comment
Share on other sites

Hmm... May my GALS name be Erik's Teddy Bear, Doll Fixer, Lair Cleaner, Water Filterer, Organ Player, AND Cape Patcher GAL? :D (it's a lot, but the poor guy needs help... literally.)

Hi! Flesh, :wave:

I've added your GALS name to the list!

Cheers!

:welcome:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hey, Zanes!

I'd like to add to my GALS names: Chief Polisher of Mike's Lady Garden Spade

I also note that I never added my Siggy Piggy Name: Gerry's Loins Lover.

I don't see either of these on the list (and thank you SO much for having the list alphabetized!!).

:ty:

Connie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Good Morning Zany!!

Can you add a new name to my GALS Name? Gerry's Henna Hen

With all this talk of chickens, I thought it would be cute to have GALS Hen House Cards.

Thanks Honey!

Link to comment
Share on other sites

I didn't know there was a real list. Zany, here is my GAL's name. could you add me to the list?

GERRY'S GAL SAL, Erik's Music Box Fairy, Keeper of the Master's Brave and Daring Soul, Lover of Kennedy's Essence, Miss Wiggly Piggy and Gerry's Henrietta Hen with a helping hand

Sally

Edited by cybrsal
Link to comment
Share on other sites

I hate to be a pest, but could you please put my Siggy Piggy name (Strumpet Piggy) back and add Gerry's Drama Henny to my name? :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hi Zany!

I managed to pick up a new name in Vegas to add to my GALS Name. It should now read:

Knight Phantom; Erik's Steadfast Warrior, Protector of the Master's Ring, Writer of Love Letters; PA to Galen Donovan; Keeper of Gerry's Pants; Erik's Drrty Piggy, Plank Holder in GALS Siggy Piggy Club; Gerry's Henna Hen; Sarkie Ho

Link to comment
Share on other sites

Hi Zany!

I managed to pick up a new name in Vegas to add to my GALS Name. It should now read:

Knight Phantom; Erik's Steadfast Warrior, Protector of the Master's Ring, Writer of Love Letters; PA to Galen Donovan; Keeper of Gerry's Pants; Erik's Drrty Piggy, Plank Holder in GALS Siggy Piggy Club; Gerry's Henna Hen; Sarkie Ho

Knight Phantom...I need to ask...what is Sarkie Ho? Sounds kinda naughy...lol....

Link to comment
Share on other sites

I want a hen name too...can someone think of one for me? lol....I'm at a loss of words here...lol...

Link to comment
Share on other sites

Can I ask a question...

If you can add these to the list yourself on your profile settings why do we have to ask if we can have a name to add

to a list? I'm only asking because Im confused about this...

thanks :)

Link to comment
Share on other sites

ok I've added it to your name Deb!

Your gonna have to pm me and tell me about that one! :lol:

Hugs,

zany

Will do! Probably tomorrow or later tonight

xxx

Link to comment
Share on other sites

Hi Zany!

I managed to pick up a new name in Vegas to add to my GALS Name. It should now read:

Knight Phantom; Erik's Steadfast Warrior, Protector of the Master's Ring, Writer of Love Letters; PA to Galen Donovan; Keeper of Gerry's Pants; Erik's Drrty Piggy, Plank Holder in GALS Siggy Piggy Club; Gerry's Henna Hen; Sarkie Ho

Knight Phantom...I need to ask...what is Sarkie Ho? Sounds kinda naughy...lol....

Sarkie is a Irish slang term for a sarcastic person and Ho is pretty explanatory :funnyup:

Link to comment
Share on other sites

Can I ask a question...

If you can add these to the list yourself on your profile settings why do we have to ask if we can have a name to add

to a list? I'm only asking because Im confused about this...

thanks :)

It is primarily a courtesy so that you don't duplicate a name someone else already claimed. But some (like me) have so many names that there are bound to be a few duplications here and there.

Link to comment
Share on other sites

Sarkie is a Irish slang term for a sarcastic person and Ho is pretty explanatory :funnyup:

LOL! Deb! :lol:

Thank you for your help Susan!

Kimmy - you prolly need to ask the other hens for help with a name. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ummm Zanes........

You are probably really ticked at me by now, since I have not PMed. Perhaps a phone call would be better? PM me and I'll dial!

Oh yeah...why I'm here...don't kill me...I need to ask to add again to my name...

This time it's ALL GERRY'S FAULT!!! He did it!! (personally! :swoon: )

OK here goes: Full GALS name

Knight Phantom; Erik's Steadfast Warrior, Protector of the Master's Ring, Writer of Love Letters; PA to Galen Donovan; Keeper of Gerry's Pants; Erik's Drrty Piggy, Plank Holder in GALS Siggy Piggy Club; Gerry's Henna Hen; Sarkie Ho; Gerry's "Ask her!" GAL

Link to comment
Share on other sites

Ummm Zanes........

You are probably really ticked at me by now, since I have not PMed. Perhaps a phone call would be better? PM me and I'll dial!

It's ok Deb, no worries girlfriend! (((HUGS))) :hug1:

I added to your name! =)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...